Lucky you!

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit om ”Mr Right” på denna bloggen. Det har under en längre period varit ett återkommande tema i mitt bloggande. Kärlek och ”Mr Right”. Nu när jag tror mig hittat honom kan jag inte annat än att prata om honom hela tiden. Alla samtal lyckas på något vis handla om E och alla inlägg på alla sidor kan länkas tillbaka till honom. Men vad ska man göra när man hittat den sista pusselbiten till hjärte-pusslet? Vad ska man göra när det första och sista man tänker på varje dag är honom? Vad ska man göra när man fallit hals över huvud för en person som i utbyte mot min kärlek ger kärlek tillbaka? Vad kan man göra när man älskar någon så mycket som jag älskar E?

Jag är ju kär i den mannen!

Kommentera

