män i kostym springer inte

Har du sett en man i kostym springa någon gång? Jag har gjort det, det är väl egentligen inget ovanligt. Men har du tänkt på hur konstigt det ser ut. Det är som att med kläderna kommer det regler om att man ska gå men absolut inte springa.

Jag vill däremot uppmuntra fler till att springa i kostym för det är väldigt underhållande. Så se inte kostymen som ett hinder utan har du bråttom så spring för sjutton! Jag lovar att jag ska le med hela ansiktet om jag ser dig springa förbi i kostymen. Mer springande kostymnissar åt folket!!

Puss på dig!

Kommentera

