I teknikens djungel

Efter att ha varit på läger i 5 dagar så är man ganska sliten. Huvudet känns som bly och kroppen vill inte gärna göra det som huvudet tror sig vilja. Men ändå sitter jag här med datorn framför mig och kollade runt på mailen och sidor som skall kollas nu när man kommit hem igen. Detta slutade med att jag kom på att jag kanske ska kolla på en mobiltelefon då jag planerar på att köpa mig en ny när sommarn är över. Men vad ska man ha?!

Jag har sagt att jag inte vill ha en Iphone för det är inte en mobil som passar mig. Jag är inte förtjust i denna mobil. Jag tillhör den skaran som faktiskt inte gillar apple’s produkter alls. Men vad ska jag ha? Kan inte en klok själ hjälpa mig med detta. Och när ni ändå håller på kan ni väl peka mig i rätt riktning mot vilket mobiltbredband jag skall skaffa mig?

Tackar på förhand!

Puss på dig!

Kommentera

