Va trött jag blev..

Torsdag. Det är vad almenackan säger att det är för dag idag. Jag har haft brandutbildning (vilket vara jättekul) och trodde att jag skulle ha delegering inför sommaren också. Men när jag kommer till vårdcentralen visar det sig att jag har fel. Sista delegeringsutbildningen var igår, onsdag. HIMLA FAIL! Det var som om någon gav mig en tung sten och vill att jag ska bära runt på den nu. JAG VILL INTE! Jag blir så trött!

Jag vill ha allt fixat och klart innan jag kan ta en veckas semester, men nej då strular vi till det lite till. JAG BLIR SÅ TRÖTT!! Varför kan jag inte bara får fixa allt så att det är klart när jag tar ledigt?! Varför kan det inte vara lätt?!!

Jag funderar stark på att gå och lägga mig nu och se om allt har löst sig när jag vaknar upp i morgon, fredag. Nu tror jag att det omöjligt skulle vara så enkelt, för det är aldrig enkelt. Men det skulle vara så galt bekvämt och bra. Kan det inte vara lätt för en gång skull, bara för min skull? Jag vill bara få saker gjorda så att jag kan njuta av en bekymmersfri sommar sen. Det skulle vara så bra!

Snälla låt det bli så!

Puss på dig!

En reaktion på ”Va trött jag blev..

Kommentera

