Sommarlov efterlyses!

Sitter med min dator i knät i ett tomt grupprum på skolan. Jag är inne på sista veckan innan jag ÄNTLIGEN får sommarlov! Jag har nog aldrig varit i större behov av ett lov som jag är just nu. Jag har huvudvärk, mår illa mest hela tiden och önskar jag kunde få sova bort en hel dag utan att få ångest. Jag behöver en dag då jag vet att jag inte behöver göra något alls för att jag har inga deadlines att passa. Ingen mår bra utav att vara stressade så mycket som jag är just nu, men ändå lär jag mig aldrig planera min tid bättre.

Jag tror att det kommer vara mitt löfte till hösten. PLANERA DIN TID!

Det är tur att jag är omringad utav människor som sänder värme och omtanke. Det är just vad jag behöver just nu. Jag skulle mest av allt vilja ligga med huvudet i E’s knä och bara låta tiden gå. Glömma alla bekymmer och bara må bra. Jag saknar honom så mycket att det gör ont att tänka på att jag inte riktigt vet när jag träffar honom nästa gång. Men jag vet att jag älskar honom och att vi kommer ses snart. Nu måste jag bara klara veckan ut utan att däcka av stress och överbelastning. Jag vet att jag kan göra det.

Men jag ber er att be för mig. Det finns så mycket som ockuperar min väldigt fulla hjärna. Be för fokus och trygghet. Be för hopp och ljus i tunneln. Be för hjälp i denna jobbiga tid. Tack på förhand.

Puss på dig!

Kommentera

