Träning och annat som hör livet till

Det har varit mer än olovligt tyst på bloggen nu ett tag. Jag har hunnit fylla 22 och gjort en massa annat kul. Jag tränar också som en tok, de har jag min söta pojkvän att tacka för. Vad har ni gjort då? Hur ser ditt liv ut?

Jag vet inte hur mycket du tränar men alla har vi nog stött på killarna i för tajta byxor. Jag kan förstå om man har tajta byxor när man cyklar eller när man springer för att det ska gå ”fortare”, men varför har du tajta skjorts när du ska lyfta vikter?! Det finns en grupp män som när dom tränat sig till att varje kroppsdel visar en vältränad muskel så går man ner i storlek på träningsbyxor. Dom ska sitta tajt och visa ALLT! Men tänk på din omgivning snälla människa! Varför skulle jag vilja se vad du har innanför byxorna? Kan du inte lämna LITE till fantasin i allafall. Om jag skulle vilja se vad som finns innanför dina byxor hade jag nog inte följt efter dig till gymmet. Men vad vet jag, det kan finnas tjejer som tänder på killar med för små byxor. Det finns ju människor till allt. Men jag önskar i allafall att du hade lite mindre tajta byxor när du tränar brevid mig.

Så då fick jag det sagt.

Puss på dig!

Kommentera

