saker man inte kan blogga om

Jag satt och funderade och kom fram till ett jättebra blogginlägg, sen slogs jag av tanken att det kan jag ju inte skriva. Vissa saker är ju allt för personliga för att nämna på bloggen som är öppen för alla att läsa. Men varför ska det finnas tabu ämnen? Varför kan jag inte skriva om saker som är personliga?

Privatliv tror jag är rätt ord nu. Det måste finnas saker som är bara mina egna och inte hela världens. Det finns saker som bara mina närmaste vet. Saker som bara familjen vet och sådant som jag berättar för pojkvännen. Och sen finns det de offentliga sakerna. Jag är ju annars ganska öppen här på bloggen. Skriver om det mesta, men inte kanske om exakt allt som händer under en dag som andra bloggare gör. Jag är mer för vad som finns i min skalle. Jag är ju en tänkare. Hade jag haft möjlighet hade ni fått inlägg så fort dom poppar upp i skallen, det hade blivit fler om dagen. Men tyvärr är mitt minne inte det bästa och min tillgång till internet begränsad.

Så nu har jag gett er ett mindre intressant inlägg. Jag önskar att jag kunde skrivit om det jag tänkte på, men ni får väl använda er fantasi istället. Ha en bra kväll nu!

Puss på dig!

Kommentera

