Du kan få åka med mig.

Jag har haft en så mysig helg. Jag tog mig en tur hem till J-town för att sitta i min lägenhet och plugga hela helgen. Det var skönt att komma bort från den stora tysta och tomma lägenheten i Värnamo för en helg. Ja blir så glad när jag steg av tåget i Jkpg att jag nästan fick tårar i ögonen. Jag är lite blödig jag vet.

Sen har jag försökt plugga hela helgen. Det har gått långsamt framåt. Igår bestämde jag mig för att stanna kvar och åka hem på måndag morgon. Jag satt och pluggade när telefonen helt plötsligt ringde. Det var min älskade bror. Han var påväg ner till jobbet och undrade om jag vill ha skjuts när han ändå åkte förbi. Jag kan ju inte tacka nej till ett sådant fint erbjudande så jag åkte med honom ner igår. Tänk vilken fin bror jag har. Jag önskar att jag kunde träffa honom mer, men det är ju svårt när han jobbar så långt bort från mig.

Men man får vara glad för det lilla!

Puss på dig!

Kommentera

