Skryt lagom

Alla har väl hört att det är fult att skryta. Är du en ”Svenne” så ska du inte skryta med dina tillgångar, det är inte okej. Detta är en oskriven lag som jag mer ofta bryter på denna bloggen. Det är en sådann där sak som är så bra med att ha en blogg. Här kan man skryta, det är liksom inte lika farligt att skryta i skrift på nätet. Så nu tänkte jag skryta lite till.

Ni vet ju att jag hittat en kille. Efter att sitta här i ett år och skrivit om ”Mr Right” och ”Mr right now” så tror jag mig funnit ”prince charming”. Killen som ger vardagen en liten guldkant. Han som skickar söta sms och ringer mig bara för att ha mig på andra sidan luren. Jag vet att jag skrivit detta innan och att ni som läser min blogg ofta måste börja tröttna på mina eviga inlägg om E, men han är allt jag vill skriva om just nu. Det är liksom som att alla andra ämnen verkar ointressanta i jämförelse med honom. Jag vill skryta om honom hela tiden. Jag skäms lite för att jag inte kan sluta prata om honom, samtidigt som jag vill att alla ska veta hur underbar han är. Jag vill att ALLA ska veta att jag älskar honom. Efter att ha trott mig älska en kille i 3 år som inte älskade mig tillbaka så flyger jag nu omkring på små rosa moln för att jag hittat en kille som älskar allt med mig. Han ger mig fjärillar i magen och vet alltid vad han ska göra för att jag ska le. Han är fantastisk.

Jag önskar att alla kunde få hitta den perfekta partnern. Att alla skulle kunna få uppleva känslan av att någon älskar dig och vill spendera varje sekund med dig. Känslan av att allt är bra när han/hon håller om dig. Jag önskar att du får exakt det och lite till, för det är du värd!

Puss på dig!

Kommentera

