Solsken i sinne…

Jag vet inte vilket väder ni har haft men här i V-staden hr dt regnat hela veckan och jag glömde mitt paraply hemma i helgen. Det har gjort att det har gått fortare att gå till sjukhuset men det har även dragit med sig en deppig stämning. men idag kvittrar fåglarna utanför mitt fönster och solen har tittat fram mellan molnen. Idag känns allt väldigt bra. Oberoende hur man mår när himlen är grå så blir allt så mycket bättre när solan skiner. Sen att jag har turen att ha hittat en fantastisk kille gör saken till och med bättre.

Han är mitt solsken varje dag. Han ger mig fjärillar i magen varje dag. Jag är så lycklig just nu. Tänk va bra man kan må. Mitt eget solsken och alldeles egna PT.
I love him

Puss på dig!

Kommentera

