det där ordet på T

Förra veckan kom jag när jag under lunchrasten kollade på min mobil hade jag fått ett sms från E. Det var ett sms med ett lite roligt innehåll. Han hade varit och letat efter ett träningsprogram åt sig själv och passat på att leta upp ett åt mig med.

”Hej älskling, jag har ett nytt träningsschema åt dig som börjar på måndag.”

Så i 3 dagar nu har jag varit och tränat efter jobbet. Har en mega träningsvärk i armarna, men kul är det. Jag har ju liksom tillgång till gym på sjukhuset. Så nu ska jag bli fit under dessa veckorna som jag spenderar här. Spännande, inte sant? Om du är intresserad av att se vad jag håller på med så är det bara att klicka på länken här nere:

http://www.bodybuilding.com/fun/jamie-easons-livefit-phase-1.html

Mycket styrka, men de är faktiskt kul. Dock skulle jag uppmuntra er till att träna med någon, de blir lite roligare då.

Puss på dig!

Kommentera

