Lyckligt lottad

Idag känner jag mig så tacksam. Jag är välsignad med fantastiska vänner, en underbar familj och sedan en och en halv vecka tillbaka även en man som får mig att le varje dag. Jag känner mig som en vinnare som dragit den bästa vinstlotten. Hur kan jag ha haft sådan tur? Jag som mer än sällan vinner i spel och lotterier. Vad är de man säger, otur i spel tur i kärlek. Det är ungeför så jag känner mig just nu. Allt faller på plats och känner så väldigt bra just nu. Jag är så lycklig. Jag har saknat den känslan.

Så nu ber jag, låt inget hemskt hända mina älskade! Jag klarar mig inte utan dom! Alla äger dom en bit av mitt hjärta, vissa större delarm men jag behöver dom alla för att vara hel. Ta hand om dom och låt dem känna att jag älskar dem. Jag älskar ER!

Puss på dig!

Kommentera

