V som i VFU

Då var första riktiga dagen på VFUn avklarad. Har inte gått med min handledare idag då han var på blodmottagningen, men han verkar vara en go kille som jag kommer trivas med hoppa jag. Jag har kännt mig som en svans hela dagen till sjuksyrran som jag följt med idag. Det har varit mycket sitta och försöka hänga med när hon skrivit på datorn och sen jogga efter henne när hon med stora steg gått mellan rummen. Det har varit ganska kul samtidigt som det varit lite långtråkigt. Men jag tror att det kommer bli bättre med tiden när jag känner mig lite mer hemma på avdelningen. Jag har snabbt gått från nervös över att det skulle bli jättetråkigt till lite spänd och nyfiken på vad jag kommer få göra i morgon. Man borde ha mer praktik! Jag håller på att samla på mig lite kort som jag sedan kommer lägga ut här som visar delar av min tid i Värnamo. Håll till godo.

Jag vet att det är tisdag idag, men det är en fantastiskt bra tisdag vill jag påstå!

Puss på dig!

Kommentera

