1april vaddå?

Du har väl inte missat att det igår var 1 april? Om du nu gjort det så synd om dig. Jaja, igår var det i allafall dagen då alla skämt är tillåtna, nästan. Det är meningen att du ska blåsa dina kompisar och luras så det står härliga till. Förra året var det stora skämtet bland mina kompisar att man antingen gick från ”singel” till ”i ett förhållande” på facebook, eller tvärtom. Men i år måste jag säga att jag är lilte besviken. Jag som är så lätt lurad blev inte lurad en enda gång. Jag såg inga skämt och allt var precis som vanligt. Tråkigt tycker jag! Jag kom inte på några skämt själv häller så jag var inte mycket bättre jag inte, sorgligt. Därimot tror jag Gud jobbade hårt på skämten, snö i april?! Jag vet inte riktigt om jag tycker det skämtet är så roligt, men det kommer ju vara något man minns.

Jag hade ingen dålig dag utan skämten i allafall. Jag spenderade den med en underbar kille som varit hos mig hela helgen. Jag kanske inte lyckades lura någon igår, men jag tror att jag gjorde några förvirrade när jag ändrade min relations status på fb från ”det är komplicerat” till ”i ett förhållande”. Som en utav mina goda vänner sa ”ska man ändra relations status så ska man göra det första april”, och det gjorde jag. Jag tror mig hittat mannen cirkulerat i alla mina dikter och knasiga tankar om ”mr right”. Han gör mig lycklig på alla sätt och vis. Önskar att ni alla kunde få en kille som min. Men det går ju inte, för han är min.

Nu ska jag njuta av solen i Värnamo. Hoppas din dag blir fantastisk!

Puss på dig!

Kommentera

