Fredag..eller lördag var det ju

Jag har de senaste veckorna haft problem med att hålla koll på vilken dag i veckan det är. Förra veckan var jag helt hundra på att det var onsdag men det visade sig att det var tisdag, alltså var jag ledig dagen efter. I går trodde jag det var torsdag när det egentligen var fredag och idag har jag fått för mig att det är fredag. Det är ju inte ett problem som ställt till det jättemycket för mig, men det kan skapa viss förvirring vill jag lova.

I allafall, jag har för helgen begätt mig hem till familjen. Laddar batterier, pluggar och njuter av att inte laga mat en hel helg. Som den fattiga student jag är så kan en helg som denna vara guld värd. Att min familj sen är så fantastisk som den faktiskt är gör det inte så jobbigt att spendera en helg hemma. Det jag gör när jag kommer hem är att agera taxi, jag kör runt på mina systrar. så nu sitter jag och väntar på att syster yster ska bli klar att åka iväg på kalas i skogarna en bit härifrån. Hon är jättesnygg måste jag bara påpeka.

Vad hittar ni på ikväll då? Kramar ni också på er familj? Kanske lite lördagsmys framför tvn står på schemat? Jag hoppas ni njuter av vårsolen och drömmer er bort till sommaren.

Puss på dig!

Kommentera

