Tankar runt tio

Jag har idag åkt väldigt mycket buss och när man gör det hinner man fundera väldigt mycket. Jag har bland annat funderat på en sak som kanske är helt ointressant, men jag tycker det är kul.

Jag ska visa er två låtar. En utav dem är en personlig favorit och en andra gillar jag ganska mycket. Ni får själva gissa vilken som är vilken. Men det som är kul är att budskapet i texterna är typ samma. Speciellt i refrängen. Lyssna och njut!

Gavin DeGraw – Not over you

Linda Bengtzing – Jag ljuger så bra

Jag kan ha fel, men vissa likheter har dom!

Puss på dig! 

 

 

Kommentera

