Om du inte viste det redan….

Det har varit lite dött på bloggen nu ett tag. Jag har inte haft något att skriva, det har varit ganska lugnt på kloka tankar och poesi så att säga. Man jag kände att jag måste berätta hur glad jag är just nu. Våren har kommit till Jönköping och solen är varm och vacker. Jag är lycklig. Stressad, med viss ångest över skolan men lycklig. Har kommit ut med att jag är en knasboll också. En stolt knasboll helt enkelt. Jag tror att det blivit värre de senaste månaderna och jag kan inte riktigt avgöra varför, men jag har ju mina misstankar såklart.

Jag har fått en stereo till min lägenhet också, eller det är min brors. Det som är så bra med den är att jag kan koppla in min dator och på grund av det så kan jag höra alla mina favorit låtar med ett riktigt bra ljud. Jag är lycklig! Livet leker och jag tror att jag i all dimma börjar se bitar till mitt pussel, nu ska jag bara komma på ett sätt att lägga dem på rätt plats också.

Nu ska jag återgå till mina studier och jag tänkte lämna er med en utav mina absoluta favorit låtar. Lyssna på texten!

Ingrid Michaelson – The way I am

Puss på dig!

Kommentera

