Ja, jag är chockad.

När jag kom in på min blogg idag så möttes jag av att jag igår hade 81 visningar. Jag har ALDRIG haft så många visningar. Vad hände som gjorde att så många helt plötsligt fick för sig att titta in hos mig? Men det gör mig ju lite glad att det finns folk som faktiskt tittar in hos mig. Jag har bland annat en kille som nu har läst hela min blogg på bara några dagar och gillat den. Jag försöker alltid vara väldigt ärlig med vad jag skriver så det gör mig väldigt glad att jag kan beröra någon.

Idag var det första vårddagen i skolan. Jag pluggar ju till sjuksyrra och vårddag innebär då att vi diskuterar och prövar på att jobba lite praktiskt med det som kommer bli vårt yrke. Spännande, ja men vist. Jag gillar denna kursen just nu. Men jag hade lite panik innan seminariumet idag för jag viste inte hur upplägget skulle vara. Det löste ig som tur var väldigt bra. Blev lite chockad när jag kom hem dock. Jag var så trött att jag somnade så fort jag la mig ner och sov en timma utan problem. Jag kommer nog sova väldigt gott sen inatt skulle jag tro.

Hur har din dag sett ut då? Hittat på något roligt? Träffat några spännande människor? Ibland kanske vi inte vet att vi gjort det fören vi funderar på det. Så har du det?

Puss på dig!

Kommentera

