Mr Bassman

Jag är en utav de där människorna som varja söndag kl.20 sitter bänkad för att se på ”så ska det låta”, jag älskar det programmet! I söndags var delar av Galenskaparna & after shave gäster, ett gäng män som jag också älskar. Det var en toppen kväll helt enkelt! Har du inte sett programmet så ska jag förklara att i slutet så sjunger alltid vinnarna en låt. I söndags sjöng hela gänget tillsammans, vinnare och förlorare. Dom sjöng en riktigt kul och svängig låt, så jagvar ju tvungen att leta upp den på youtube:

Det visar sig att låten heter Mr Bassman, så jag letade upp den engelska versionen. Det visar sig att Mupparna har gjort låten också. Njut!

Sen har vi det som förmodligen är orginalet, Johnny Cymbal:

Tre bra versioner. Hoppas ni tycker det är lika bra som jag!

Puss på dig!

 

Kommentera

