Det bara är en sådann dag

Du har säkert haft bra och dåliga dagar, de har väl alla haft? En dag då allt antingen går som du vill eller helt enkelt skiter sig totalt. Idag har jag en bra dag. Livet känns lätt att leva och jag är glad. Jag har haft många sådanna dagar nyligen tycker jag. Livet är bra just nu och idag känns det bra att vara jag. En helt vanlig ovanlig tisdag helt enkelt.

Skolan går framåt och allt flyter på bra just nu tycker jag. Tiden går väldigt fort och snart är denna kursen över. Kändes som om det var nyss som vi började med Arbetsliv och organisation. Men nästa vecka har vi två seminarium och sen veckan efter det är det tentan som avslutar hela kursen. Tiden går fort helt enkelt. Väldigt fort! Men ibland kan man behöva perioder då tiden går fort och allt känns bra.

Dagens humörsbost – Rött läppstift!

Puss på dig!

Kommentera

