Inspark på temat Disney!

Förra veckan var det inspark på hela högskolan. Temat var Disney och alla 7 lagen hade en känd disneyfilm som lagtema. Mitt lag var Lejonkungen. Så efter att ha börjat morgonen med att plugga Anatomi så började jag en timma innan varje aktivitet att fixa mig. Jag har ganska långt hår så jag fick till en riktigt snygg man. Jag vill inte skryta, men efter en vecka så var den manen riktigt snygg. Mycket hårspray gick det åt!

Efter smink- och hårfix så var jag redo för en eftermiddag/kväll med världens mysigaste gäng. I år var vi två olika lag på hälso (lilla sjöjungfrun och lejonkungen) och det var ett helt gäng med goa människor! Det har varit mycket skratt och bus under veckan. Det har varit fest och lekar. Jag som fadder har haft en sjuukt bra vecka och jag hoppas att mina nollor (som nu är ettor) har haft det minst lika roligt som jag. Utan dem hade det inte varit någon inspark och vi har jobbat hårt för att veckan skulle bli så bra som möjligt. Skolans utskott har jobbat bra och utan dem hade det aldrig blivit så bra som det nu blev.

Lejonkungens fantastiska flagga

Detta var vår flagga. Snygg, inte sant?

Hela Lejonkungenlaget på talangen!

 Så detta är bara lite bilder från en Fantastisk vecka med fantastiska människor!
Vi är lejon, vi är bäst! Vi är dom som vrålar mest, OOOH!!

 Puss på dig!

Kommentera

