Två veckor kvar…

Om två veckor bestäms en del av mitt öde. Det lät väldigt brutalt, men om ca två veckor gör jag min anatomi och fysilogi tenta och den MÅSTE jag klara för att kunna bo kvar i Jönköping. Ja, så är det. Allt hänger på en av kursens svåraste tentor. Vist känner man att man planerar bra ibland. Som extra krydda på moset är det inspark en vecka nu, som jag såklart har anmält mig som fadder till. Men jag har en plan, inget hårt festande denna vecka och upp kl.8 varje morgon får att kunna plugga fram till första aktiviteten för dagen. Vist är jag smart? (kanske inte jättesmart ibland)

Men jag har mitt mål. Jag SKA klara tentan! Gör jag inte de förlorar jag ju Jkpg och ni vet ju att jag älskar Jkpg.

Nu ska jag ta min stora rumpa och förflytta mig från bibblan till min lilla Anatomi och fysilogi grotta. Så be för mig! Be att jag ska lära mig allt jag behöver kunna den 28 januari när jag gör tentan så att jag klarar den och får mina pengar från CSN.

Puss på dig!

Kommentera

