Galen…detta gör mig galen!

När man studerar är det mycket som skall ordnas och fixas med. Man ska ansöka om studiebidrag och studielån och sen ska man se till att man klarar rätt mängd poäng varje termin. Har du inte gjort de så blir de struligt! Då ska det mailas studievägledare och lärare och sen ska du diskuter med csn om varför du är värd pengarna. Pressen blir tusen gånger högre på att klara tentorna. Om du nu lyckas flytta samtidigt så är det ännu mer som skall fixas, för då ska du adressändra också. Papper ditt och blanketter hit. Jag blir GALEN på allt som skall fyllas i och tänkas på. Hur ska jag kunna plugga ordentligt med alla dessa struliga tankar i min lilla hjärna?! PANIK!

Just nu önskar jag att jag ska kunna stänga ute verkligheten och bara fokusera på att lära mig allt om kroppen och dennes funktioner. Jag MÅSTE klara tentan. Det är inte som att jag har en andra chans, utan det är nu eller aldrig. Typ så i allafall. Det bara snurrar i huvudet nu. Snälla låt allt lösa sig! Så nu för er som planerade att nå mig de kommande två dagarna så kommer detta vara omöjligt fram till klockan 18 på kvällen. Jag kommer stänga av min mobil och sätter igång den tidigast kl.18 igen. Jag kommer inte gå ner för att kolla internet torsdag-söndag denna veckan häller så all viktig info måste skickas i mail på fb eller via sms så kan jag läsa det på kvällarna.

My life is crazy!

Puss på dig!

Kommentera

