Nr 150. Brev på posten

Har du tänkt på hur kul det är att få brev? Nu pratar jag såklart inte om räkningar eller reklam, utan riktiga brev skrivna av människor du känner. Jag älskar att få brev, men med den morderna tekniken så skickar man mail istället. Mail är inte lika roligt som ett vanligt handskrivet brev. Vi borde skicka fler brev till människor vi älskar. Det är ju faktiskt ett tecken på att vi gillar dem. Ett brev lägger man ner tid på att skriva. Sedan ska man betala kuvert och porto, mycket skall fixas. Men de är personligt och fint. Jag älskar de! Så här i inlägg nummer 150 vill jag uppmuntra dig att skicka mer vanlig snigelpost till dem du älskar. De är ett bra sätt att impa på en tjej också. Jag tycker det skulle vara romantiskt i allafall.

Kommentera

