Ni gör mig glad!

Då var det tisdag och jag har förflyttat mig ner till skolans bibliotek för en timma. Jag tänkte att jag skulle uppdatera er om vad som hänt sedan jag skrev igår. Svaret på den frågan är inte mycket. Jag tror att jag håller på att få halsfluss, då jag nu vaknat med ont i halsen i två dagar. Men jag var på apoteket och köpte strepsil och så dricker jag te. Jag tänker inte bli sjuk, för det hinner inte jag. Om typ sådär 3 veckor kan jag vara lite sjuk. Den 29-31 om jag ska ge datum på när jag kan bli sjuk. Då är jag lite ledig så då kan jag vara sjuk. Men just nu kan jag inte vara sjuk. Det är nog stressen som gör att jag har ont i halsen. Stress är inte bra!

Men de är ju tur att jag har er som läser min blogg. Jag blir lika glad varje gång jag kommer in och fler än 10 personer har varit inne och läst mina tankar. Igår hade jag 40 visningar och de gör mig glad. Jag vet att det inte är något alls om man jämför mig med kändisbloggare, men för mig är de roligt. Ni gör mig glad!

Nu är dagens timma på bibblan över så jag ska återvända till min lilla håla och fortsätta plugga. Be gärna för min hals och min stress så att jag inte blir sjuk. Be gärna för min tenta också, för jag vill ju vara kvar här i jkpg.

Puss på dig!

Kommentera

