Ett år rikare…årets sista blogg

Då var vi inne på årets sista dag. Nedräkningen har börjat och när vi vaknar i morgon så är vi ett år rikare. Jag hoppas att ditt år har varit fullt med nya erfarenheter och glädje. 2011 kommer inte komma tillbaka igen utan du har nu ett helt nytt år att göra vad du vill med.

Mitt 2011 har varit ett skit år, samtidigt som det varit ett fantastiskt år. Jag har flyttat hemifrån och flyttat hem igen. Jag har pluggat, kuggat på tentor och tagit studieuppehåll. Jag har varit lärarvikarie och undervisat fantastiska barn. Jag har även fått träffa nya människor och fått känna en uppskattning som jag inte kännt innan. Jag har fått höra att jag är fantastisk och jag har kännt mig älskad. Jag har festat, skrattat och levt. Jag har hittat en plats där jag känner mig som hemma. Jag har med stor möda hittat hopp och framtidstro. Nu är jag berädd på att lämna 2011 bakom mig. Jag hoppas vi ses nästa år, 2012.

Gott Nytt År mina kära läsare!

Puss på dig!

Kommentera

