Mellandagarna is here

Då var julen över igen. Presenterna är öppnade och maten uppäten. Det ända som är kvar är den lilla julkoman som inte riktigt släppt än. Men jag har i allafall haft en jättemysig jul med min underbara släkt och familj. Nu sitter jag hemma på min säng igen och funderar på att lägga mig ner och sova tills jag inte orkar sova mer (alltså kl.10 i morgon).

Har du fått något fint i julklapp? Det har jag. Jag är glad för alla mina paket. Men nu är det mellandagarna. Dagarna som räknar ner tiden till det nya året. 2012. Året då allt tog en ny vändning. Eller kanske året då allt hände. Eller vad tror du händer 2012? Vad är din plan?

Jag har ett mål med 2012, eller kanske två. Jag ska få bukt på skolan och min själv. Så man kan säga att jag har två nyårslöften i år. Har du något? Jag tror att 2012 blir ett bra år, det känner jag på mig.

Puss på dig!

Kommentera

