Nr 22 – Berätta om något som du är beroende av.

Denna rubrik får mig att le. Det första jag tänker på är godis, för även fats jag inte vill det är jag väldigt beroende av det ibland. Men det tänker jag inte skriva om (för det tänker jag inte vara beroende av). Jag är stolt beroende av kramar och närhet.

Jag har vuxit upp i en familj där vi kramas mycket med varandra. Vi är en kramfamilj. Jag tänker skylla mitt beroende på detta. Jag blir alltså deppig, ledsen och känner mig oälskad och ensam om jag inte få kramas med någon på några dagar. Detta är helt sant. Jag är så beroende av kramar att det påverkar mitt humör och hur jag mår. Det är som med vissa och kaffe eller med träning. Jag kan inte klara mig utan kramar. Så om du ser mig, tveka inte utan ge mig en kram! Jag kan lova att jag kommer le efter det.

 

Puss på dig!

Kommentera

