Min mamma…

Jag har en så gullig mamma. Hon är den bästa mamman jag kan tänka mig. Hon är ärlig och om det är något som hon inte håller med om kan jag se det direkt.
Denna fantastiska människa har skapat ett uttryck som hon kastar på mig med jämna mellanrum; ”skaffa dig en pojkvän”. Fint va? Hon säger de med all kärlek, men vist blir man lite full av skratt när hon säger de. Min mamma är så söt. Jag är väldigt lik henne på många vis och vist kan det vara knäckande ibland, men jag älskar det ofta. Om det är någon jag vill bli som när jag blir stor så är de min mamma, fast inte lärare då. 😉
Puss på dig!

Kommentera

