Nr 21 – Berätta om någon som du älskar.

Hela denna månaden har jag ju berättat om människor jag älskar. Jag älskar väldigt många människor. Det finns dom som känner mig mer, men jag älskar alla mina vänner och min familj. Det är omöjligt för mig att att välja en person att skriva om idag, det går inte. Jag har previlegiet att vara omringad av fantastiska människor och jag lär känna nya underbara människor med jämna mellanrum. Hur ska jag då kunna ta en utav alla dessa människor? Jag gör såhär istället.

Om du räknar dig som en vän till mig, eller du kanske är släkt med mig. Jag vill att du ska veta att jag älskar dig! Du är fantastisk! Du är anledningen till att jag ler och glädjen i mitt liv. Du ger mig solsken när dagarna är gråa. Att veta att du mår bra och har det bra gör mig lycklig. Ta hand om dig och jag hoppas att din jul blir full av kärlek och lycka.

Puss på dig!

Kommentera

