Nr 20 – Berätta om vad du önskar dig i julklapp.

Detta måste väll vara lättast hittills, för denna listan har jag ju redan skrivit. De mesta som jag önskar mig i julklapp är saker som saknas i min lägenhet och som jag funderat på under året eller som jag helt enkelt skulle vilja ha.

* Dvd- spelare. Jag har levt utan en i min lägenhet i ett halvår nu och de skulle kännas skönt att kunna se på film på tvn istället för datorn.
* Brödrost/toaster. Vet inte hur jag klarat mig utan detta innan, väldigt bra uppfinningar.
* Stor vattenkokare. Jag har en liten rosa, men den rymmer bara 0,5 liter och det är inte mycket om man ska bjuda vänner på te.
* Konlocktång. Detta är bara en sak jag tror att jag vill ha.
* Klockor. En till min vägg och ett armbandsur. Jag har saknat klockan på väggen sedan jag flyttade in i lägenheten.
* Kompakt kamera. Något jag tror mig behöva.
* Duntofflor. Bästa som finns, men mina gamla är döda.
* Pengar. Till gymkort bland annat.

Vilken lista. Men det är min önskelista denna jul.

Puss på dig!

Kommentera

