En sen Nr 19 – Berätta om en vän som bor långt bort.

Jag tycker de flesta av mina vänner bor för långt bort. En del bor såklart närmre än andra. Men vem ska jag då välja till denna ”luckan”?

Idag väljer jag två tjejer som jag inte kännt så länge någon av dem, men som liksom byggt bo i mitt hjärta. Först har vi Hanna, en charmig skåning som jobbade som ungdomsledare i Anneberg/Solberga/Flisby och som jag träffade på ett scoutläger. Hon hade aldrig scoutat innan och vi retade henne nog lite för det, vi lite mer ”erfarna” scouter. Men jag gillade henne från första stund. Hon är glädje och skratt, och när jag säger att hon ÄR glädje och skratt så menar jag att man kan inte vara annat än glad när hon är i närheten. Hon är full av kärlek och värme. Hennes leende smittar och sen älskar hon att baka och pyssla och sjunga. Jag gillar henne! Men hon bor en bit bort i Örebro. Men om du trycker på Hanna så kommer du till hennes mysiga blogg. Do it!

Sen har vi brud nr 2 så jag träffade för första gången på Frizon festivalen för några somrar sedan. En go tjej med spunk i och hjärtat på rätt ställe. En glädjepridare med huvudet på skafft. Också en tjej som är glädje och skratt. En tjej som man inte kan annat än att älska och jag kramar på henne så fort jag ser henne. Hon är helt fantastisk. Men även hon bor för långt bort. Jessica bor i Katrineholm, vilket är väldigt långt bort tycker jag. Men jag gillar henne skarpt ändå.

Jag tycker detta är två galet heta brudar och jag har lånat bilderna av dem själva. Älskar er båda ska ni veta!

Puss på dig!

En reaktion på ”En sen Nr 19 – Berätta om en vän som bor långt bort.

  1. Pingback: I min kristna bubbla - Tack min Gud för vad som just nu är

Kommentera

