Nr 18 – Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.

Det finns två platser jag vill besöka innan jag dör. Det är två städer faktiskt. Nummer ett är Verona i Italien som jag fått för mig att jag vill åka till. Jag är ju en hopplös romantiker och i Verona utspelar sig en utav världens mest kända kärlekshistorier, Romeo och Julia. Så dit vill jag åka. Bilen visar balkongen som Romeo står under i berättelsen.

Den andra staden jag vill åka till är Nwe York. Jag Har alltid velat åka till USA och när jag väl åker dit så står New York högst upp på listan över städer som jag vill se och njuta utav.

Puss på dig!

Kommentera

