Nr 17 – Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.

En perfekt dag innehåller skratt, glädje, kramar och mys med människor jag älskar.

En perfekt dag kan vara en dag då snön ligger vit och absolut när solen står högt på himlen. En perfekt dag innehåller fika och förmodligen lite lekar och spel. En perfekt dag dyker upp när man minst anar det och kan inte planeras innan. Jag vet aldrig att det ska bli en perfekt dag fören den dagen har passerat. Men jag kan ana att det är en perfekt dag. En perfekt dag handlar om en känsla i magen för mig. Det handlar om att må bra hela dagen, från början till slut. Det är en perfekt dag för mig.

En dag full av kärlek är en perfekt dag. En dag då man inte kan annat än att le är en perfekt dag. En dag med människorna som jag älskar, mina vänner och min familj, det är en perfekt dag.

Puss på dig!

Kommentera

