en sen Nr 16 – Berätta om hur du var när du var liten.

Jag har alltid varit en glad och väldigt omtänksam tjej. Någon som lätt skrattar och gillar att busa som alla barn gör. Jag älskade att dansa (precis som nu) och när jag var riktigt liten brukade jag hoppa upp ur soffan och dansa till bolibompa introt. Jag brukade även försöka få min pappa och mamma att dansa med mig, ”tom, tom!” (eller kom, kom för den som inte förstog). Jag har alltid tagit hand om andra och bebisar har alltid varit något mysigt och gosigt. Säkert en följd av att jag har tre yngre syskon som jag tagit hand om endel genom åren, varken dom velat det eller inte. Jag har sugit på tummen precis som många barn gör som inte har napp. Jag älskade att leka med mina vänner, mycket mamma, pappa och barn. Jag älskade även att sitta nära mamma eller pappa i soffan på kvällarna.  Sen är ju detta min upplevelse av hur jag var som barn. Vill du veta mer får du nog fråga min familj och min släkt.

Men en sak är säkert, musik och kramar har alltid varit en STOR del av mitt liv.

Puss på dig!

Kommentera

