Nr 14 – Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.

Denna bilden är tagen av min vän Amanda på Liseberg på midsommarafton i somras. Vi hade bestämt oss för en tur i kaninlandet och jag har precis köpt dessa fina ROSA kaninöron. Det var ett litet tröstpris till mig själv från mig själ efter att jag förlorat på alla spel jag satsat pengar på. Så efter at jag varit lite bitter ett tag så är jag här lycklig igen. Det var en jättemysig midsommar på liseberg med Amanda (som fyllde år), Becka och Jesper. En sådan där bra tradition som man skulle vilja ha varje år tror jag. En bra dag var det minst sagt och jag åkte grejer jag aldrig annars skulle åkt, bland annat atmosphere. Mycke skratt blev de. Det gillar vi!

Puss på dig!

Kommentera

