Nr 13 – Berätta om din favoritsak i ditt hem.

Jag älskar skor, precis som många andra tjejer. Och för några veckor sedan var jag i Linköping och shoppade i min ensamhet (finns ett tidigare inlägg om den dagen), vilket resulterade i bland annat ett par jättesnygga bruna kängor/högklackade/vinterskor. Dessa har blivit mina nya favoriter, jag har dom till och med till jobbet. Känner man mig vet man att jag inte har högklackat till jobbet eller knappt till vardags. Men dessa snyggingar har jag så ofta jag kan. Jag ÄLSKAR dem!

Tyvärr har jag ingen bild på mina älsklingar, men dom finns på skopunkten.se. Plus att om du ser mig på stan är chansen stor att du ser mig med dem på. Så nästa gång vi träffas, kolla in mina fötter och i bästa fall så kommer du få se mina favoritskor.

Puss på dig!

Kommentera

