Nr 12 – Berätta om någon som du saknar.

De känns som att många av mina adventinlägg har börjat liknande. Jag tycker det är svårt att välja något enstaka. Någon jag saknar är också svårt då jag just nu saknar så himla mycket människor. Men idag väljer jag en tjej som jag kännt i 2,5 år ungefär.

För mig är hon glädje och skratt. Hon är lycka och humor. Hon är panik personifierad samtidigt som hon är klok som en uggla. Hon är omtänksam, snäll och fantastik. Hon är GULD värd! Hon gick i min klass på Liljeholmens bibelskola i Rimforsa. Hon bodde på änglavåningen och jag kunde höra på knackningen att det var hon. Jag kunde även avgöra vad hon hade på sitt hjärta genom knackningen på dörren. Hon är förebilden bakom min systers uttryck ”nu gör du en Julia”. Så nu kan ni säkert gissa vad hon heter. Hon heter Julia och jag saknar henne så otroligt mycket just nu! Hon är musikalisk som få också! Hon är GRYM helt enkelt!! Jag älskar henne för att hon är Julia!

Puss på dig!

Kommentera

