Nr 11 – Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.

Jag tycker att mina framtidsdrömmar ser annorlunda ut hela tiden. Det är som att med att jag blir äldre så utvecklas dem och förändras. Just nu är min dröm att få jobba på Astrid Lindgrens barnsjukhus, att få jobba med barn och ungdomar har alltid tillhört drömmen. Sen skulle jag vilja hitta en man som jag kan dela framtiden med och göra planer med, skaffa barn och hus med.  Någon att drömma med. Jag drömmer om att få hjälpa människor och få dela min tro med människor. Resa runt i världen.

Men först ska jag plugga klart, det är den dröm som är närmst att slå in. Livet går så fort ibland och det kan vara bra att sätta upp delmål, drömma smått för att kunna nå de stora drömmarna.

Puss på dig!

Kommentera

