En sen Nr 10 – Berätta om vad som finns i din väska.

I min väska finns allt som man kan tänka sig behöva och inte behöva. Mobilladdare, smink, bindor, plånbok, servetter, smulor, sand, nycklar, tuggummi. Ja lite av varje.

Jag är en person som lägger allt i väskan. Jag vill inte gärna kasta skräp i naturen och då hamnar det i väskan istället. Eller om jag möter på någon med reklam så dimper detta ner i min väska också. Jag tömmer den ibland och blir alltid lika fascinerad över hur mycket knasiga, helt onödiga och bra saker som ligger i min väska. Men är inte vi kvinnor sådanna? Vi har stora väskor och så lägger vi allt i dem. Sen när vi behöver något från våra väskor får vi gräva länge, men vi vet att det finns där. Men en väska är en bra sak.

Puss på dig!

Kommentera

