Nr 8 – Berätta om ett av dina favoritplagg.

Jag har två. Den ena är en långklänning som jag köpte i början av hösten, kommer inte riktigt ihåg när. Den är mysig och med flera lager. Jag älskar den! Den är så mysig. Tyvärr har jag ingen bild på den, men jag får försöka fixa det någon gång.

Mitt nästa plagg är mer två. Det är min rosa mysdress. Jag ÄLSKAR rosa och om då inte min rosa mysdress hamnade bland mina favoritplagg så skulle nog något vara fel. Jag har ingen onepiece, men min mysdress är minst lika mysig. Jag har haft den i lite mer än ett år nu och den passar perfekt till dagar då man inte vill lämna huset utan bara mysa.

Tyvärr var detta den bästa bilden jag hade på detta fantastiska plagg. Men det är en favorit. Alla borde ha en rosa mysdress tycker jag.

Puss på dig!

Kommentera

