Nr 7 – Berätta om ett av dina favoritfotografier.

Detta är ett utav mina favoritfotografier. Det är ett kort på alla kusinerna i somras när mina kusiner från USA var här i Sverige. Som ni ser så finns det inte en ända allvarlig min på detta kortet. Jag älskar just den delen av kortet, för det är våra sanna jag. Vi är alla från en familj där skämten duggar tätt och där vi älskar skratt och bus. Jag kan inte annat än att le när jag ser detta kortet och jag kan inte annat än att älska alla som finns med på kortet. Detta är min familj och jag skulle göra allt för dem. Det är ett lyckligt minne.

So this must be one of my favorit pictures. It’s taken this summer when my uncle and his wife and kidz from the USA were her for two weeks. It’s a picture full of handsome people that I love more then anything. It’s my siblings and cusins and my brothers girlfriend. You can se that no one is looking serious and that is who we are. We come from a family that love the happy parts of life, smiling and beeing silly. We are crazy people, but I love these guys with all my heart. I would do anything for my family. So I love this picture! It’s a happy moment in my life.

Puss på dig!

Kommentera

