Nr 6 – Berätta om bloggarna du läser.

Jag läser inte så många bloggar, men dom jag läser är vänners bloggar eller människor som jag tycker verkar intressanta. Det är bloggar om deras vardag och liv.

En utav mina bästa vänner Anna som skriver om sitt liv. Hon är en jätte duktig skribent och som den journalist hon är kan hon sin sak. Hon skriver allt från dikter till små tankar om verkligheten. Jag älskar att läsa hennes ord. 

Vi har Jonna som skriver om sin vardag, sina vänner och sin tro. Hennes blog är full av bilder från hennes liv och glädjen som finns i hennes relationer. Hon är jätteduktig på att skriva.

Sen har vi Fru Flatebö som är en blogg om Josefin Flatebö. En mamma, fru och webbutiks ägare. Hon driver den kristna webbshoppen flatebo.se som är en utav mina absolut favorit affärer. En pysslande tjej som skriver om sitt liv. En mysig blogg med små klokheter och tips.

Dessa tre är nog de bloggar jag just nu följer mest. Men jag har några fler som jag tittar till ibland. Titta gärna in hos dessa tre, de kommer du inte ångra!

Puss på dig!

En reaktion på ”Nr 6 – Berätta om bloggarna du läser.

Kommentera

