Nr 4 – Berätta om en person du beundrar.

Detta är så svårt för de finns så många människor som jag beundrar. Mitt liv är fullt av människor som fascinerar mig på många olika sätt. Jag är lyckligt lottad att ha så fantastiska människor i min närhet.

Jag beundrar mina syskon som vågar vara sig själva och tycka och tänka som dom gör. Hanna som sjunger som en gudinna och vågar göra det oberoende vad folk säger. Hon är rolig, söt och omtänksam.

Kajsa som älskar med hela hjärtat och som tar hand om alla i sin närhet. Som är lång och ståtlig, vacker och smart.

Jonathan som planerar sin framtid och ser till att det blir så. Mannen som inte alltid finns där för sina systrar och som vet vad han vill.

Sen har vi mina föräldrar såklart. Mamma och pappa som älskar att undervisa. Mamma och pappa som alltid har funnits där för mig och mina syskon och som jag älskar. Det är deras förtjänst att jag är den jag är och det är av dom jag har lärt mig att familjen är en rikedom. Jag beundrar min familj och tackar Gud för varje dag med dom i mitt liv.

Puss på dig!

Kommentera

