Nr 3 – Berätta om din bästa vän

Detta är så väldigt svårt. Jag har så mycket fantastiska vänner och jag älskar er alla! Men vem ska jag välja. Vi tar personen som jag tror känner mig allra bäst.

Detta är en man som jag kännt i lite mer än 5år. En man som alltid finns där för mig och lyssnar. En kille som är väldigt smart och klok. Han älskar politik och är moderat ut i fingerspetsarna. Han är storebror och tar hand om människor i sin omgivning. Han är envis som en åsna och älskar att diskutera. Han tror att han alltid har rätt och ofta har han väll det (men de kommer jag inte erkänna). Vi kan ha vilda diskutioner eftersom vi båda tror att vi har rätt, men de slutar nästan alltid med att vi skrattar. Han kan ringa helt spontant bara för att kolla hur jag mår och vi vet att vart vi har varandra. Men vi kan inte träffas för då blir det tyst. Vilket är konstigt för vi kan prata i timmar i telefon. Men det går ingen nöd på oss. Vi vet att vi har varandra och att vi alltid finns där för varandra. Det är honom jag vänder mig till om jag behöver prata. Han vet nog nästan allt. Han är Erik.

Puss på dig!

Kommentera

