Nr 1 – Berätta om dig själv

Jag är 21 år och storasyster ut i fingerspetsarna. Bor just nu med mina föräldrar och mina systrar i det lilla samhället där jag vuxit upp. Jag är kristen.  Jag tror att om man ler så kommer dagen bli bättre. Jag tror även att man kan behöva dagar du man inte ler ibland, men inte för ofta.

Jag jobbar som lärarvikarie och älskar det. Men egentligen har jag studieuppehåll från mina studier till sjuksköterska. Så jag jobbar som lärare men ska bli sjuksköterska, så är de. Mitt liv är fullt av musik. Om jag inte lyssnar på musik så sjunger jag och älskar det. Jag har fantastiska vänner och en familj som jag inte skulle vilja byta mot något. 

Puss på dig!

En reaktion på ”Nr 1 – Berätta om dig själv

Kommentera

