100…

Inlägg nummer 100. Jag har funderat hela dagen på vad jag ska skriva i detta inlägget. Det känns ju som att det borde vara något roligt eller klokt eller bra som står i nr 100. Men jag kom inte på något. Så jag tänkte att jag kunde berätta något kul om mig som ni inte redan viste. Men jag kom inte på något där häller. Så jag skiter i det helt enkelt. Inlägg nummer 100 får bli ett helt onödigt inlägg om hur jag inte vet vad jag ska skriva istället. Ett inlägg som inte kommer tillföra något roligt till ditt liv. Ett inlägg som du kanske kommer skaka på huvudet åt och le och tänka ”hon är bra knasig” när du läser. Ett utfyllnadsinlägg helt enkelt.

Så nu är jag klar. Nummer 100.

Puss dig!

Kommentera

