Hmm. nej! va? eller? Kanske.

Detta blev en minstsagt jobbig kväll för mitt lilla huvud. Tankarna har flugit runt som flugor i huvudet på mig. Jag hittar ingen klarhet bland allt. Borde jag…Nej! Varför inte, det kan väll inte skada? Eller? Vad är rätt? Om jag gör såhär blir de bra…eller? Saker är nog inte som jag tro det är. Förvirringen är total!  Hur svårt kan det vara? På något vis borde det väll vara 50/50 chans att något skulle kunna gå fel. Fast man kan ju göra rätt och få ett omväntat, fel utfall. Medans man kan göra fel och få det utfallet som man trodde man skulle få innan. Förvirring, förvirring, förvirring.

Jag  som bara försöker reda bland mina tankar. Ett bättre tanke-sorterings-system sökes!

Kommentera

