kloka små ungar

Att jobba med barn är en fröjd. Det går inte en dag utan att jag fascineras över dem. Barn har en tendens att vara så brutalt ärliga, om dom funderar på något så säger dom de. Jag älskar de! Du kan inte gå till jobbet med två olika strumpor och förvänta dig att ingen kommer märka detta, barn ser allt. Sen kommer du få försvara dit val av strumpor resten av dagen. Eller som idag när jag har gått med bandage om handen, för att min handled gör ont, så har dom sett detta. Barn är nyfikna och bryr sig. Så idag har jag fått svara på frågan om vad jag gjort med handen.

 Barn är fantastiska!

Puss på dig!

Kommentera

