Jag saknar dig mindre…

Du tog en del av mitt hjärta, men glömde lämna tillbaka det när du gick.
Du fanns där, lyssnade och gjorde mig glad.
Vem ska nu vara du när du inte finns kvar?
Du gav mig intryck av att du älskade mig precis som jag älskade dig.
Chocken som slog mig när jag insåg hur det egentligen var.

Men detta var länge sen nu.
Jag tänker inte på dig varje dag längre.
Mitt hjärta har börjat läka och jag mår bra igen.
Jag är beredd att älska någon annan som är villig att älska mig tillbaka.
Du är en del av min historia och jag saknar dig mindre och mindre för var dag.


Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre

Kommentera

